X

O nas

Open Global to zespół ekspertów, którzy z pasją realizują to, co lubią, jednocześnie nieustannie podnosząc swoje kompetencje. Nasza energia i ciekawość drugiego człowieka przekładają się na dynamiczne i skuteczne działania. Działamy na każdym poziomie – globalnie, lokalnie i online – dostarczając rozwiązania, które przynoszą realne korzyści naszym klientom.

Nasze dane

  • NIP: 6211816078
  • REGON: 363231936
  • KRS: 0000592027

Regulamin świadczenia usług

Open Global > Regulamin świadczenia usług

Regulamin Świadczenia Usług dla strony openglobal.pl

§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
  1. Właścicielem i administratorem serwisu internetowego profesjonalizmwpraktyce.pl jest firma Open Global Sp. z o.o. z siedzibą w Krotoszynie, ul. Sportowa 1, 63-700 Krotoszyn, KRS: 0000592027, NIP: 6211816078, REGON: 363231936, zwana dalej Firmą.
  2. Administratorem danych osobowych zbieranych poprzez Serwis jest Open Global Sp. z o.o., KRS: 0000592027, NIP: 6211816078, REGON: 363231936, adres poczty elektronicznej: biuro@openglobal.pl. Politykę prywatności określono odrębnym dokumentem dostępnym również na stronie profesjonalizmwpraktyce.pl.
  3. Klient, wypełniając i przesyłając Formularz internetowy za pośrednictwem Strony internetowej, akceptuje warunki wskazane w Formularzu internetowym oraz w Regulaminie jako warunki Umowy wiążącej Klienta i Firmę.
  4. Wpłaty dokonywane na konto firmy Open Global Sp. z o.o. będą przekazywane za pośrednictwem firmy PayU lub tradycyjnym przelewem bankowym.
  5. Klient przed zawarciem Umowy zapoznał się z treścią Regulaminu i Formularza internetowego oraz upewnił się, że ich postanowienia są dla niego zrozumiałe, kompletne i nie zawierają błędów.
§2 ZASADY UCZESTNICTWA W SZKOLENIACH
  1. Uczestnicy szkoleń wykupionych w Open Global Sp. z o.o. oświadczają, że rozumieją, iż szkolenia mają charakter wyłącznie edukacyjny i nie zastępują psychoterapii, leczenia medycznego ani farmakologicznego.
  2. Uczestnicy szkoleń wyrażają zgodę na utrwalanie ich wizerunku i głosu poprzez nagrywanie i fotografowanie, a także na publikację zdjęć i nagrań audio/video ze szkoleń oraz na użycie ich imienia, wizerunku i głosu w celach promocyjnych i marketingowych.
  3. Zgodnie z zamówieniem wskazanym w Formularzu internetowym, Klient na podstawie przesłanych potwierdzeń udziału jest uprawniony do:
    • udziału w Szkoleniu w ramach godzin szkoleniowych,
    • otrzymania materiałów,
    • odbioru usług informacyjnych związanych z działalnością szkoleniową z zakresu rozwoju osobistego.
§3 ZMIANY I ODWOŁANIA SZKOLEŃ
  1. Firma zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian terminu Szkolenia, miejsca Szkolenia oraz osoby prowadzącej, jak również prawo do odwołania Szkolenia:
    • z ważnej przyczyny, za którą uznaje się obiektywną niemożność przeprowadzenia Szkolenia przez Współpracownika Firmy,
    • z innej przyczyny leżącej po stronie Firmy lub Współpracownika Firmy,
    • w przypadku choroby trenera,
    • siły wyższej, która uniemożliwia bezpieczne przeprowadzenie zajęć.
  2. W sytuacji zmiany lub odwołania Szkolenia, Firma powiadamia Klienta drogą mailową oraz:
    • nie ponosi odpowiedzialności względem Klienta z tytułu dokonanych zmian oraz odwołania Szkolenia, zobowiązana jest jedynie do zaproponowania nowego terminu,
    • Klient zachowuje prawo do przełożenia Szkolenia na uzgodniony termin,
    • w przypadku odwołania Szkolenia lub zmiany terminu przez Firmę, Klient ma prawo do odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni od powiadomienia.
§4 PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  1. Klient może odstąpić od Umowy bez podania przyczyn najpóźniej na 14 dni od dnia wypełnienia Formularza internetowego lub papierowego lub wpłaty na konto firmy, poprzez złożenie oświadczenia na adres poczty elektronicznej: biuro@openglobal.pl. Firma zwraca Klientowi płatności w terminie 30 dni roboczych.
  2. Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi, gdy termin do szkolenia wynosi mniej niż 14 dni lub w przypadku szkolenia rozpoczętego. Uczestnik, który nie może wziąć udziału w szkoleniu, może przekazać bilet osobie trzeciej.
§5 PRZENIESIENIE BILETU I PRZEŁOŻENIE TERMINU
  1. Klient ma prawo do przeniesienia biletu na inną osobę bezpłatnie, jeśli zgłosi to drogą mailową na adres: biuro@openglobal.pl najpóźniej na 14 dni przed rozpoczęciem Szkolenia.
  2. Przełożenie terminu szkolenia jest możliwe najpóźniej na 14 dni przed jego rozpoczęciem. Klient ma prawo do jednorazowego bezpłatnego przełożenia terminu. Kolejne przełożenie wymaga opłaty 500 zł.
§6 ODSTĄPIENIE OD UMOWY PRZEZ FIRMĘ
  1. Open Global Sp. z o.o. może odstąpić od Umowy bez podania przyczyn najpóźniej na 7 dni roboczych przed planowanym terminem Szkolenia, powiadamiając o tym Klienta za pośrednictwem poczty email. Firma zwróci Klientowi płatności w terminie 30 dni roboczych lub/i zaproponuje alternatywny termin szkolenia.
§7 PRZELEWY ZA SZKOLENIA
  1. Przelewy za szkolenia i produkty należy dokonywać poprzez formularz zamówienia na stronie profesjonalizmwpraktyce.pl poprzez wykorzystanie elektronicznego systemu płatności PayU lub na rachunek bankowy: 72 1090 1157 0000 0001 3563 6026.
§8 REKLAMACJE
  1. Open Global Sp. z o.o. ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta i Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta za brak zgodności Towaru z umową sprzedaży istniejący w chwili jego doręczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od momentu wydania lub upływu minimalnej trwałości Towaru. Reklamacja może zostać złożona przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach Konsumenta na piśmie/mailowo i przesłana na adres: biuro@openglobal.pl. Reklamacje zostaną rozpatrzone w terminie 14 dni roboczych.
§9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  1. Niniejsza Umowa w całości określa stosunek łączący strony Umowy. Wszelkie wcześniejsze umowy i porozumienia dotyczące jej przedmiotu zostają uchylone.
  2. Prawa nieuregulowane w niniejszej Umowie odpowiednie zastosowanie znajdują przepisy prawa polskiego. Strony Umowy poddają wszelkie spory wynikłe w związku z realizacją Umowy pod jurysdykcję sądów polskich, przy czym w przypadku Klienta niebędącego Konsumentem sądem miejscowo wyłącznie właściwym jest sąd właściwy dla siedziby Firmy.
Open Global